Data e postimit: 2017-02-20 21:10:08
Lexime: 7616
Endrra e Prere
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Endrra e prere
Autori: Sayda Büyüküstün
Shkolla: 18 tetori
Klasa: IX
Qyteti: Lushnje
E-mail: ketjonalepri@gmail.com


Ne kete poezi Dritero Agolli treogon mjeshterisht harmonine mes shtresave kuptimore te fjales dhe imazheve poetike te ndjenjes.Titulli i saj ndertohet nga metaforizmii figures se endrres e cila mund te pritet qofte edhe si nje rrecke.Eptieti metaforik endrra e prere shpjegohet me faktin s endrrat e tij lidheshin me trishtimin dhe zhgenjimin e tyre te cilave ai do te deshironte t'u jepte nje drejtim tjeter ne jete

Vepra te ngjashme
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te enderrosh....
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme. Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te...
Autori: love taylor · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrrat e mia
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti kemi thelle ne sirtar dhe nuk kemi guximin qe eshte celsi per ti nxjerre ato ne drite.Disa madje mendojne se ate celes mund ta kene humbur pergjithnje.Por ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realitet. Arti dhe enderrat shprehin dicka. Ato te dyja jane sa te njejta,aq edhe te ndryshme. Endrra ka shume,por ato qe shprehen me ane te pikturimit,te artit m...
Autori: Denada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrrat e humbura
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikush mund te doje te jet rrecituese por kur asaj ia ze vendin dikush tjeter gjithcka merr fund. Dikush kengetar e aktor por ne nuk duhet te dorezohemi dhe per...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: autoret me te pelqyer
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dritero agolli 2. ismail kadare 3. sami frasheri 4. naim frasheri ? cili prej ketyre shkrimetareve te njohur ju pelqen me shume ???
Autori: Reila Shkupi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te shkruarit
C'do te thote te shkruash ? Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasion...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrra e prere
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojme cdo gje qe e mbajme ne zemer. Jam e vogel ndoshta per ta shpalosur gjithe qellimet qe kam ne jete e te kerkoj me ngulim qe ato te plotesohen,po nuk jam a...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila ka baze joreale?
Nje njeri normal brenda per brenda 1 viti shikon rreth 1400 endrra.. Dhe shumica prej tyre do te benin te pamunduren qe ti realizonin ato.. Po sikur njerezit te provonin te realizonin nje enderr ku e cila nk do kishte per baze realitetin?! Ne ditet e s...
Autori: Q.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dashuri per teje asaj qe mendojm
Dashuri ... do te thot te kesh dashurin dhe respektin nga nje person,e ate ma dhurove ti me dhe nje kuptim te vertete jetsore. Me fale dashurine dhe lumturin qe askush smund ta kete, nga ti mesova ndjenjen e te dashurit dike fort. Nga syte e ty une fillov...
Autori: me · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkri 2 autoresh
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Benard Sula · Lloji: Poezi personale · Tema: Endrrat
Dicka te pamundur ti mund te realizosh ndoshta vetem re nje nate por ne te mund te besosh Me trupin i qete mendimet cliron thur neper endrra gjithshka qe deshiron Ne cdo moment ai te jep qetesi me syte te mbyllur shkon ne pafundesi Desh...




Komentet e fundit!

Emri: wooopwoop
Email: ademsheme.bro@gmail.com
Komenti: bravo bravo ndonje koment titer rreth llojet e vargjev/rrymesose mesazhin ??

Emri: ela
Email: saydabuyukustun@gmail.com
Komenti:

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: po te ishe aq e zgjuar ti nuk kerkoje ne internet dhe sa per ate pune une nuk i hedh te gjitha mendimet e mia ne internet.Sa per punen e lendes se letersise une jam yll pasi kam shprehi te paimagjinueshme dhe nje imagjinte fale ramaneve qe lexoj.Qart!

Emri: stela
Email: stelaotr@gemail.com
Komenti: sa e shemtuar edhe femijet e kopshtit thon kaq gje

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: UUUUaaaaauuuu Sayda me pelqen menyra e mendimit dhe e te shprehuit bravo ke me te vertete talent ne kete fushe



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com